• دوشنبه ٤ ارديبهشت ١٤٠٢-١٤:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٤٣٨
سخنگوی شورا خبر داد:

از ارائه گزارش اردوی راهیان نور سازمان بسیج شهرداری تا بررسی گزارش حسابرسی شرکت ها و سازمان ها در صحن شورا

علیرضا نادعلی از بررسی گزارش حسابرسی 7 سازمان وشرکت و یک موسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال های مالی 1396 تا 99 در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری یکصد و چهل و دومین جـلسه رســـمي ششمين دوره شـوراي اســلامي شــهــر تـهـران، ري و تـجـريش روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه 1402 در محل صحن رسمی جلسات شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: در این جلسه 8 دستور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در تشریح جزئیات صحن علنی اظهار کرد: در بخش ابتدایی جلسه نطق پیش از دستور مهدي پير هادي عضو محترم شوراي اسلامي شهر تهران قرائت خواهد شد و پس از آن صحن وارد بررسی دستور کارها قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورا افزود: دستور نخست جلسه فردا به بررسی اقدامات سازمان بسيج شهرداري تهران در خصوص اردوي راهيان نور اختصاص دارد که در این رابطه مقرر شده تا محمد مهدی حسن زاده رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران گزارشی را در این خصوص عنوان کند.
نادعلی در تشریح جرییات دستور جلسه دوم تا هفتم صحن یکصد و چهل و دوم، با اشاره به بررسی گزارش حسابرسی 3 سازمان، 3 شرکت و یک موسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال های مالی 1396 تا 99 گفت: قرار شده تا حسابرسی های مجموعه های منتسب شهرداری تهران از جمله «سازمان خدمات ومشاركت هاي اجتماعي شهرداري تهران»،«سازمان فناوري، اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران»،«سازمان ورزش شهرداري تهران»،«شركت برج ميلاد تهران»،«شركت شهر سالم» و «موسسه فناوران شهر» در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران مورد پایش و بررسی اعضای شورا قرار گرفته در در خصوص رد و یا تایید گزارشات اظهارنظر صورت گیرد.
نادعلی درپایان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران تاکید کرد: در صحن فردا اعضای شورا یک فقره پرونده پلاک ثبتی را از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار خواهند داد.  
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: